lördag 10 maj 2008

Aaah, vilken afton ..

Aaah, vilken afton .. mmm, me like. Värsta sommarkvällen .. underbara, underbara sommarkvällen. Mötte upp Andreas tsammans me Carin å Patrick i ett eget litet hörn av Folkets Park å där satt vi sen .. myyyys. Sköna diskussioner å många skratt senare stängde parken å vi hittade hem t Carin å Patrick för fortsatta skratt .. haha. Vadå att tjejer luktar? Å Patrick fick lära sig ett nytt ord åxå .. betäckare, ja B-E-T-Ä-C-K-A-R-E .. d ni! Mohahaha.
Jaja, bidde iaf så att jag å Andreas trillade ner på Debasers uteservering .. å jag som skulle ta en lugn kväll å ge mig hemåt tidigt?! Vad hände?! Bara att inse i Andreas sällskap kommer man inte hemåt tidigt .. ICKE! Debasers uteservering ÄGER iaf å gissar att d kommer bli fler kvällar där i sommar .. aaah!

Så idag dårå? Frulle nu å sen iväg t Friskis på skööna lördagspasset .. aaah! Å så Ribban på d sen dårå, å inte för stavgång idag .. näpp, för att ligga i sanddynerna å gotta mig! Få se om Andreas vaknat å e pigg på att joina?

F1-weekend åxå, Turkiets GP å Kimi hade bästa tid på fredagens andra träning .. wiih, bådar gott! HEJA KIMI!

Hissar sköna sommarkvällar i gott sällskap, önskar många sådana framåt .. å dissar killen som fastnat i mitt huvve, why bara? Jaja ..

Inga kommentarer: