måndag 5 maj 2008

Semester, semester ..

Jaha, då har min vän Malin precis kommit hem från semester i Spanien å kära päronen åkte på sin semester t Cypern idag .. för att inte snacka om lilsis som åker på semester t USA i veckan. Jag då? Hmm .. bokat in lillsemester i Småland i slutet av månaden, kan d vara någe?! Haha.
Men har åxå bokat in semester på ön v.29 å vad händer dårå? Wiiiiiiihh .. J A G S K A H O P P A F A L L S K Ä R M ! ! Japp, bokat nu så ingen återvändo .. lö 12/7 hoppar jag om allt går enligt planerna, aaah! Tack systrarna för bästa tjugotioårspresenten, love u!

Annars då, leedig dag idag å den har gått i slappandets tecken .. liite iaf. Först stavgång vid havet såklart, å frulle på d .. men sen. Tvättid å under tiden mina svettiga träningskläder bubblade runt i maskinen tog jag en timme i solen .. umgicks me Lisbeth Salander (Flickan som lekte me elden, Stieg Larsson) i min brasse på gården. Jaja, fullt påklädd men dock .. sommaren närmar sig iaf. Lääängtar ..

Hunnit me ett pass på Friskis åxå, men måste erkänna att Beach-08 känns lite avlägset .. å saknar min grötfrulle som den. Jaja ..
Hissar att sommaren faktiskt inte känns så avlägsen längre å dissar att Malmö inte e bästa cykelstaden .. borde skaffa hjälm, men men.

2 kommentarer:

iDA sa...

Auwiii vi e båda på öland V.29 alltså !! ååå jag vill me hoppaaa ! Fråga kolon , va käkar du till frukost nu när du inte äter gröt ?? Pussa

mia sa...

Härligt! Lovar du å ta emot om skärmen inte skulle hålla dårå? *bling*
Å vad gäller frulle så saknar jag min gröt så jag döör å funderar på å ge upp, men men ..
Käkar A-fil i brist på mina favvon Kefir å Onaka (finns ju inte här i söder, *snyft*) å t d banan, jordgubbar, solrosfrön å kanel .. funkar, men shit va mycke banan d ska handlas hela tiin. Andra förslag? Kärlek.