tisdag 20 maj 2008

Småland snart dårå ..

Aaah, utbildning i Lund idag .. å utbildning imån. Ska bli såå j-a bra på att skylta fönster nurå, haha. Skönt att känna att företaget satsar på en .. bara d får en att växa, tack H&M!
Å så snabb svänga ut t Lödde på torsdag innan jag drar t Småååland for the weekend, wiih! Torsdag-Fredag-Lördag-Söndag-Måndag-Tisdag .. läängtar! Blir ju lite jobb däruppe åxå, men åxå massa mys me familjen å vännerna .. nice.
Å snälla mamma, önskemål på mat .. *bling*
  1. Kalops me kokt potatis å rödbetor
  2. Isterband med mos å rödbetor
  3. Kåldolmar me sås, potatis å lingon

.. å så kyckling me ris åxå såklart, men d e väl pappas uppgift?! Ingen söndag utan kyckling! Å nu e d ju mammas dag på söndag .. hoppas att hon önskar kyckling dårå, haha.

Å annars då? Känt att jag tränat lite mycke på sistone, vaderna döör .. men efter dagens pass blir d iaf vila från Friskis en vecka, hur ska d gå? Abstinens? Få bli så att jag plockar me stavarna upp t Småland iaf.

Hissar att jag ser såå mycket fram emot att åka t Småland, vilket betyder att jag inte åker upp föör ofta .. å dissar att jag får träffa alla utom lilsis som fortf e på sin underbara tripp över i USA, kommer att kännas tomt utan henne. Men hoppas att vi ses snart iaf, här lr där ..

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen hem!!!!!!!!! Jag skall försöka att komma ihåg vad Du vill ha till middag. Påminn mig gärna annars. Puss