torsdag 8 maj 2008

Aaah Markus, G R A T T I S ! !

Sol från klarblå himmel å lagom t lunch när bussen rullar in på Lödde ser jag en härlig syn, min Markus bil står parkerad utanför Kappahl för lossning .. men shit, e d Mackan? Oooj! Här har d pumpats muckler allt! Jaja, härligt leende får jag en stoor kram å stolt berättar han att han ska bli pappa .. shit pommes frites, haha. Min Markus som jag dissade för hans omogenhet för typ hundra år sen har växt ifatt, näe växt förbi mig å blivit vuxen .. GRATTIS, starkt jobbat! Å DUBBELT GRATTIS t att du ska bli far. Spännande värre dock om lilla Kimi kommer lr får du din Nicki? Porrdrottningen över alla porrdrottningar, haha. Jaja, va väl så att d kanske skulle bli Isak va? Lr Freja? Hmm .. hoppas att ni kan enas iaf, å säger bara att jag diggar Heikki för stackars barn å bli namngiven efter brollans hund .. *asg*

Jaja, kan åxå meddela att d e 25 grader varmt å åska+regn på Cypern, jämfört me 25 grader varmt å sol i Skåne .. men bättre me 25 grader varmt å åska+regn+semester än 25 grader varmt å sol+jobb. Å så har ju päronen 20 grader i vattnet åxå, aaah!

Hissar glädjen att träffa på någon gammal vän å märka att man fortf e sådär sköna vänner bara, å dissar att man gör d för sällan .. haha.

1 kommentar:

iDA sa...

Ska göra mitt bästa för att inte bli förälskad å stanna over there =) haha. Så ses vi i Juli om inte tidigare, va sugen på en Malmötrip helgen den 6e Juni ... hade vart så mysigt !! Love u