söndag 4 maj 2008

Döör ..

Jaha .. så va d d här me dieten nurå, puh. No Fucking Carbs Diet dödar! Den e såå j-a trist bara .. saknar min frullegröt som döden å hur kul e korv-me-bröd utan bröd. Suck! Iaf, inte fixat d sådär bra inte me helg-på-helg som d varit nu .. fuskat me godiset faktiskt å plus på vågen, å här snackar vi inte vätska. *bling*
Det hela bidde ju inte lättare av att jag dök ner på härliga Hemmakväll (fd Videomix) å skulle hyra en rulle å vad hittar d på där dårå?! Utförsäljning på ALLT gotte, å då snackar vi stans bästa gotte .. mumselimumsgotte. Så nu sitter jag här me en gottepåse iaf, illa. Men men. Nya tag bara .. imån! Haha.
Ute vid havet halv 8 imorse me stavarna en timme före jobb på en söndag, d e inte illa iaf. Å imån ska d bli både havet å Friskis ..
Hissar att jag om tio dagar kommer att ha Malmös fräschaste nöjesbutik på min gata i stan, nice, å dissar att jag har såå svårt för att hålla mig ifrån gottet ..

4 kommentarer:

iDA sa...

Men oj, vafö säljer de ut godiset ??!! AS GOTT godis där jue ... yummiii Pussa

mia sa...

Veeet. Bästaste gottet juu, men de ska hålla stängt tio dagar för renovering å sen ska d öppna fräschaste nöjesbutiken i stan .. jiiha!

iDA sa...

Najjs !! när jag kommer hem från US vill jag komma ner t dig o mysa igen . Saknar dig Puss

mia sa...

Du e välkommen .. ALLTID! Puss.