fredag 16 maj 2008

Nya grannar, suck.

Jaha, så har man fått nya grannar då åxå .. med barn! SUCK! Inga tysta-lugna-snälla barn heller, aaah .. barnen springer å skriker å föräldrarna skäller, vet inte vilket som e värst?! Förstår mina vänner Martin å Jossan som klagat på sin barnfamilj under nu i några år .. skönt för e med hus nu, lyllosar. Men, men .. e lycklig iaf! Lyckliga, lyckliga jag.

Jobb på Gustav här i Malmö hela veckan nu å kändes lite trist å lämna .. inte saknat Lödde någe vidare utom några få stjärnor därute, å de e stjärnor vill jag lova! Kärlek. Häftigt att testa på jobb i en stoor butik iaf, erfarenhet e någe man ska samla i säck.
Annars dårå, gnällig å hängig trampade jag bort t Friskis å körde pass .. å pigg å glad cyklade jag därifrån, haha. Härliga, härliga endorfiner .. -Tack för att ni kickar igång mig när jag e seg!

Hissar att jag kom på att d va dags att flytta bilen idag, puh .. härliga dagarna i månaden då d e datumparkering i mitt hörn av la stada. Å dissar lyhördhet i allmänhet, finns d någe positivt me d? Hmm?

Inga kommentarer: