söndag 25 maj 2008

Smååland nurå.

Wiih .. så e man i Småland dårå, aaah. Härliga, härliga Småland! Gröna, sköna Småland! Jaja, inte så att inte Skåne e vackert .. haavet e underbart d me!
Härlig helg i Värnamo iaf me Karneval å Torgferre .. men först härlig fredag me fotvård hos min snälla Monica å så få bilen vaxad av min ängel Honken .. joo vaxar man t.o.m. golvmattorna blir man kallad ängel, så e d bara. Å min Polo e bara såå fin nu, glänser värre .. me like.
Jaja, karneval i lördags då iaf. Härligt me en dag om året då Värnamo verkligen lever upp .. å detta året visade sig staden verkligen från sin bästa sida, sol från klarblå himmel å bara glädje överallt!
Grillferre på Käckpoint på kvällen å så vidare ut på Harrys .. Torgfesten! Lokala band som spelade hela kvällen .. riktigt nice. Å så spelade min Simon åxå, underbaart! Kärlek.
Bidde iaf så att jag träffade massa sköna människor å vandrade hemåt genom staden me ett stort leende .. aaah! Å Johan, tack igen för sället! *bling*
Hissar att Värnamo kör sin karneval å allt va d innebär, men måste samtidigt dissa att d ska vara såå j-a svårt att få t ett öltält .. tjuriga kommunpampar som håller i tillstånden me järnhand. Dissa, dissa, dissa. Hade varit riktigt nice om kvällens torgfest ute på stan hade kunnat utökas me ett öltält, hade dragit såå många mer folk som lyssnat på alla duktiga musiker som nu fick stå å spela för närmast sörjande .. å några t såklart, men men.

Inga kommentarer: