torsdag 29 maj 2008

Gästspelar.

Tbaka i Malmö igen dårå, men blir bara ett gästspel denna gången .. bidde visst bestämt i fyllan å villan att d skulle bli Vbg t helgen, å d blir d. Min vän Andreas2 tar me mig uppåt .. Halmstad imån, å Vbg efter d. Å så öppnar Sociten åxå, aaah. Jossan verkar laddad så kan bli riktigt trevligt!
Å annars då .. packar igen å får inte glömma att vattna fina blommorna som momo så snällt planterat i krukorna på min balkong. Måste ju bara se t att ta väl hand om dem .. av heela mitt hjärta, å me kärlek.
Jaha, nähä .. inget mera blubb idag. Tyst i min hjärna, hmm?! Efter döden .. kanske däffö? Jaja, blir t å sussa nu iaf. Å imån drar jag .. aaah.
Hissar att allt e såå mycket lättare me sol i sinnet å sol ute, å dissar att jag tappat en vecka på Friskis nu .. hmm, bara å ta igen.
Å så måste jag skicka över ett stort GRATTIS t härliga Terran som kommit ifatt nurå .. va d 24?? Jaja, du e underbar iaf, kärlek.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Du får det skönt i helgen. Vi är på väg till Öland nu, vårt smultronställe.Välkommen hem igen. Det är skönt när man har er på hemmaplan.
Puss

iDA sa...

NAJS me VBG, värst va du far runt ... kan du inte ta en roadtrip upp till mig nu i din nyvaxade bil =) har en liten liten surprise här till dig jue . wiih