lördag 10 maj 2008

En dag i solen ..

Som planerat skulle d jue bli ett pass på Friskis nu på fm, men nähä .. mitt favvopass va inställt för att d visst e pingstafton, jaha? Alla vi som inte ska gifta oss dårå? Vi som behöver komma i form för att hitta nån att nån gång i framtiden kunna tänka sig att eventuellt gifta sig me? Nänä, inte d näe .. tänk inte på oss! *bling*

Jaja, kom ju ner t beachen lite tidigare ist, såå nice bara .. jag å Andreas å typ resten av alla halvbleka soltörstande malmöbor, men men. Hittade iaf en plätt på lugna sidan av Ribban, närmast nudiststranden dårå .. jodå, A inspekterade utbudet å dissade dsamma. Så bidde d iaf några timmar i solen å trots sf 20 (tack Andreas!) så känns d i huden nu vill jag lova .. illa. Å känns i huvvet, vätskekontroll nästa .. leve Wassermax!

Så nurå, min favvo bland kärlekskomedier 'My Best Friends Wedding' på tellen å så får d bli att kolla av vad Lisbet Salander ('Flickan som lekte med elden' fortf) har för sig ..

Mitt hjärta finns med Engla idag åxå, vila i frid.

Inga kommentarer: