söndag 11 maj 2008

Sol, svett å vätska.

Aaah, vilken dag .. högsommarvärmen fortsätter! Dock sista dagen nu typ ..
Promme me stavarna vid havet i morse, rejält varmt å svettigt redan vid 9 .. å folk låg i bikini å pressade redan då, haha. För min del bidde d en solstol på gården idag, å så fick jag min tvätt fixad åxå .. gott. Finns d någe bättre än att sitta i solen me en bra bok å bara försvinna bort .. nää. Lr joo? Sitta i solen å snacka lite me Fille som ställde till me liv hemma i Småland .. aaah!

F1-helg åxå jue .. Kimi slutade som 3a å d känns ok, Massa 1a å därefter Hamilton .. men, men.
Kimi leder VM å d e d som räknas, visst?! HEJA KIMI!!

Tränat åxå, å vilket j-a pass .. fullt ös, medvetslös! Totalladdad efter d missade passet igår å j-a vad jag körde. Svetten yrde vill jag lova .. haha. Tack Titti för ett bra pass! *bling*

Så annars dårå, lugn dag me mest bara sol å svett .. å för att ersätta har d blivit massa vatten vilket jag känner nu, toa toa toa. Hissar min Scott för att den är såå underbar å tar mig runt i stan. Lägenheten t Friskis på 13 minuter, d ni. Å så e d ju stans snyggaste cykel åxå, haha. Dissar att sis e långt borta i USA nu när jag skulle behöva henne .. men visst, hon har d underbart där borta å jag önskar henne ett fortsatt skön semester. -Ta hand om dig sis, jag älskar dig!

Inga kommentarer: