måndag 26 maj 2008

Fortf i Smååland, haha.

Ojsan ja, fortf kvar .. bidde hälsocoaching i Vmo igår å hälsocoaching i Vetlanda idag å så va väl meningen att jag skulle dra ner t Malmö nurå, palla. Jaja, blir Lödde imån bitti ist .. direkt t jobb.

Mors dag i söndags iaf då, å så bidde d mormors dag å farmors dag .. å självklart lite min idol farfars dag åxå. Mysig dag me fika på mormors koloni i Sörsjö på fm å så middag me familjen + farmor å farfar hos mor å far. Härligt å träffa alla, men samtidigt kan jag meddela att jag inte va piggaste efter lördagens bravader .. haha. Jaja .. fafa Stenhård e ju coolast iaf, å famo e inte dum hon heller trots att hon e yr. Tror ju fortf att jag bor i Tyskland å undrar hur länge jag ska behöva va tvingad å stanna där .. ?! *ler*

Å så två sköna dagar me Fille-lille-dille på d sen dårå .. myys! Känns konstigt att inte träffa honom nu på ett tag, saknar honom redan .. men, men. Han e dock min ängel hur långt borta han än e, lovar! Kan dock meddela att barn e inge som jag känner mognad för, shit vilket liv .. puh! Yr bara jag tänker på d livet, fullt ös medvetslös!! *dubbla utropstecken*

Jaja, blir sista myskvällen här då me mor å far å Desperate Housewives .. *bling*
Hissar att en semesterhelg såhär kan kännas så bra, mest bara myys hela tiin. Å så dissar att jag e såå trött att jag behöver åka hemåt för semester .. *asg*

Å underbara sis, härligt att du e hemma igen å fyller din blogg me härliga historier .. kan du få mig å tokskratta nån dag åxå, behöver d nu. Kärlek härifrån.

Inga kommentarer: