lördag 16 januari 2010

Kommentarer.

Gillar när folk som läser mina inlägg på bloggen åxå kommenterar dem. Ger mig energi att fortsätta blogga nånstans. Igår fick jag en ganska skojig kommentar som jag måste ta upp.

Kommentar från Anonym 100115 16.47:
'Tråkigt att läsa hur en ung tjej behandlar svenska språket! Skulle du klara av att skriva en jobbansökan?'

Svar på tal 100115 21.06:
'Åååh, härligt att bli kallad 'ung tjej' .. haha. Å språket i min blogg e mitt bloggspråk å inte mitt skriva-jobbansökan-språk, men förstår din oro. Hade jag alltid använt detta språk hade jag åxå blivit rädd .. bara så.
Måste åxå få skryta me att mina ansökningar e grymma, trodde du inte va?! *bling*'

Klart att jag skulle kunna vara mer formell i mitt språk, men då skulle inte bloggen vara min. Gillar mitt bloggspråk å tänker fortsätta så. D som ger min blogg sin karaktär jue. Sen kan jag väl åxå tycka att många har ett fruktansvärt språk, men jag e den som ser stavfelen värre än språket. Svenskan e ett svårt språk, men åxå ett kul språk att leka me. Bara så.

Hoppas på fler kommentarer, vet att ni finns därute .. *bling*

Inga kommentarer: