söndag 3 januari 2010

Bloggar klappar.

Lovat att blogga alla mina fina klappar, å här kommer de .. iiih. Såå nöjd. Fick verkligen såå bra klappar i år, topp. Å tack tomten .. å alla fina, tack.



Riktigt nöjd, redan innan jag öppnat .. hahaha.

Fick fina iittalamuggarna Taika å assietter t dem av mor å far, å så stålars t å handla cappuccinokoppar åxå. Nice.

Å fick Reisenthaltvättkorgen jag önskat av Ida, Jennie å Mattias, aaah.

Å av min Emma fick jag en hel följetong om vår vänskap, vackert. Riktigt fint armband, anteckningbok å så lite klappar me karltema, hahaha. Tomtetrosor me svandun, kärlekste å flirtpiller. Å så hembakade lyckokakorna såklart, underbara.

Å rara Sara hade snappat upp att jag behövde just dessa salladsbesticken, aaah. Vill ha bjudning NUU. Någon som vill komma över?!

Å fina Paulina prickade perfa rätt, biopresentkort .. haha, tjejen känner mig. Å så choklad åxå, mmm. Får bli biadejt snart alltså.

Å så klapp från chifen, fin choklad .. så fiin att jag inte vågat öppna, haha. Å så kort me personlig julhälsning, värmer i själen. Mmm.


Å så så att d bidde några kuvertklappar åxå, tack fina famo å fafa. Å tack rara momo. Å tack underbara föräldrar. Kan bli så att stålarna blir t renovering av toan, men sånt vet man aldrig. Kanske blir t någe annat, bara så.

Inga kommentarer: