söndag 1 mars 2009

Yeah.

Hahaha, vilken kväll d bidde igår .. totalladdad heela dan, å bidde nice åxå. Fina vännen Frida me vänner skulle ge sig ut på äventyr å jag fick följa me .. iiih. Bidde iaf dansbandskväll på Törringelund, hahaha. Black Jack å allt, yeah!
Liten förferre där d laddades me lite festodimelodal å möe Black Jack, å sen bidde d taxibuss ut t Oxie. Lr som d heter i Skåne, storbil .. hahaha.
Riktigt kul kväll me ömsom bugg å ömsom foxtrot, mmm .. jag diggar ju dansband så detta va såå nice bara. Som på gamla goda Seghallatiden, lr Emelie-å-jag-drog-å-buggatiden.
Dissade dock Black Jack som gjorde ett ganska oengegerat framträdande, å d höll de själva delvis med om .. om Seghalla e en 10a, va detta en 5a. Bara så. De lyckades glädja mina vänner iaf, fick varsin signerad trumpinne .. döör.

Jaha, nähä .. hoppas på några bilder framåt, men t dess ser jag fram emot dansbandsgala i Malmö Arena me min Emma. Basta.

Inga kommentarer: