söndag 15 mars 2009

FB-bråk.

Som sagt, festodimelodal igår å klart att alla tycker olika. Vann rätt låt? Njae, inte min låt .. hade flera före, men får man tycka vad man vill? Å får man tycka d högt? Nää. Icke. Läste på Jonas facebook kommentaren: 'BÄTTRE ÄN UGGLAN !!!!!!!!!! hoppas hon åker in på sitt hem nu !!!' å detta gör mig ledsen, förbannad å besviken. Kontrar med: 'Hallå, hallå .. bara what?! Hemmet för dig! Sorry.' Å då följer värsta utlägget om hur illa han tycker om Caroline af Ugglas, så fula ord att jag inte vill citera dessa .. visst vi har yttrandefrihet, men vad vinner han på att lägga ut dessa kommentarerna. Ingen massmördare lr pedofil vi snackar om här, tjejen är artist å j-igt duktig sådan. 2a i festivalen dessutom säger väl någe va?

Jaja, lite ledsen i ögat för Carolines skull nurå ..

-KÖR TJEJEN, DU ÄGER!

Se åxå låten igen här .. å tacktalet t oss fans här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snälla lilla gumman, det tar bara massor av energi att bry sig om ett sådant uttalande. Bry Dig inte. Jag tycker att rätt låt vann för en gång skull. Men för den delen är inte Caroline dålig. Det visar ju på rösterna hon fick. Så Jonas kan lägga ner fullständigt. Puss

mia sa...

Åååh, fina mamma .. e d inte jag som brukar be dig att inte lägga energi på onödigt tjafs?! Söt du e. Tack.