fredag 6 mars 2009

Fn, fn, fn.

Aaaarrgggghhhhh, döör.

Såå arg e jag. Läser på min vän Ellens blogg om gruppvåldtäkt nere på stan igår .. suck. Blir arg som sagt, förbannad på riktigt .. å samtidigt rädd. Va sj nere på Gustav å vänta på bussen igår vid 11, å då våldtogs en tjej bara 500 m därifrån .. puh. Kan man förstå? Nää. Aldrig. Finns inte på kartan.

Blir iaf inte att vandra hem sj på nätterna, icke. Å denna gången menar jag d. Basta.


PS. Skäms lite då jag i ett tidigare inlägg dissat tanter som inte vill vandra i skumma kvarter vid midnatt, city e inget skumt kvarter enligt mig men dock. Att bli våldtagen utanför bian när 'Män som hatar kvinnor' visas .. puh. Finns d någe å säga? Matt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå aldrig själv på kvällen eller natten. Lovar. Jag vet inte vad jag skulle göra om något sådant hade hänt någon av mina flickor. Puss