fredag 6 mars 2009

Salander ÄGER!

Iiih, sett filmen nurå .. vårens stoora.

Såg iaf 'Män som hatar kvinnor' me min vän Sara i måndags å hade lugnt kunnat sitta ytterligare 5 h å fått se d 2 kommande filmerna åxå .. samtidigt som Sara dissade filmen ist. Haha.
Måste erkänna att filmen inte e i närheten av boken, 2 varv runt månen å mer .. men ändå.

Hissar rollbesättarna iaf, heela Sveriges skådespelarelit typ .. å stora namn även på biroller, coolt. Å Lisbeth som barn spelas av underbara Tehilla Blad, som även spelat arg flicka i Svt:s tv-serie Kvalster. Såå .. personporträtten gör filmen, bara så.

Jaja, tycker iaf att du som läst boken ska se filmen .. för d har väl typ alla utom lilsis? Å t lilsis så säger jag: -Skit i filmen, lääs boken!

2 kommentarer:

iDA sa...

men jag ska ju se den om 2 timmar !!!!

Mamager sa...

Hej Mia,

Jag googlade på min dotter Tehilla och såg dina fina ord om henne, så jag är tvungen att kommentera och säga tack vad glad jag blir.

Just nu är vi i Ystad och spelar in "Svinalängorna". Titta in på min blogg om du vill veta mer om hur det går:

http://metrobloggen.se/mamager

Kram

Nina