fredag 6 mars 2009

Nästan dubbelsäng nurå, tack.

Tack kära mor.
Tack kära far.
Tack, tack, tack.

Som sagt, mor å far kom på besök idag .. aaah. Såå nice att ha dem här hos mig, diggar. Å som alltid, fullt ös medvetslös. Shit, pommes frites å bearnaise.
Kom iaf ner för att fixa me min julklapp .. en säng, iiih. Å då inte vilken säng som helst .. lyxvarianten a la nästan dubbelsäng, haha. Å så blir d alltid en annat fixat åxå ..

Detta har vi fixat å trixat me idag dårå:

  • Köpt säng å fix å trix me å få hem den (hyra släp/köra/lasta/lossa/bl a/bl a) .. kände mig som 'Starke Adolf' där en stund. *bling*
  • Montera säng .. å samtidigt röjja verktygslåda, döör.
  • Köra iväg gammal säng t Sopstationen .. 'Adolf' igen. Hahaha.
  • Sy om sängkappa t nya sängen .. åååh, mamma hade symaskin me.

å ..

  • Montera om hylla som behövde fixas .. shit, fick röjja verktygslådan igen. Hahaha.
  • Spika upp sladdhållare.
  • Plantera om träd .. nya träd från IKEA, måste bara komma ihåg att vattna dem.
  • Rengöra min diskho me svinto, mammas favorit.
  • Ställa om klockan på spisen .. hahaha.

Såå .. tror iaf att jag kommer sova som en prinsessa nurå. Lr egentligen vet jag. Bara så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har Du nog somnat. Vi var bara tvugna att se tennisen när vi kom hem. Men det har varit en kul dag. Puss