lördag 28 mars 2009

Galet.

Hahaha. Kul att jag kan vara en galenpanna å göra galna saker sådär bara. Trivs me d. D e jag liksom. Ändå. Igår tog nog rekordet. Käk å mys å bia me min fina vän Emma, å på väg hemåt e jag ändå inte riktigt nöjd .. lr joo, nöjd men så får jag ett sms om en sak som händer å bestämmer på en sekund att jag e på. Iaf, en 'viss' person bangar när jag just hoppat av min buss hemåt å e på väg nån helt annanstans .. döör. Iaf, fastnar på Värnhem i denna alldeles för sena timme å vill bara därifrån .. inte stället där en tjej ska vistas ensam mitt i natten, ooops. Å jag som har nån tendens att alltid vara på fel ställe vid fel tillfälle. Å Emmas sms dårå: 'Ta vilken buss som helst därifrån nu!' Hahaha.
Jaja, en timme å 4 bussresor efter att jag lämnat min Emma på Centralen e jag iaf hemma, inte alls nere utan skrattar för mig sj .. hahaha. Galnare saker händer, men när? Galet. Å trivs me galet. Å så fick jag ju uppleva en natt på Malmös bussar .. fulla ungdomar kan vara ganska roande, haha.

Å d där me att jag alltid hamnar där d händer, utan att riktigt vara delaktig. Väl hemma står polis å ambulans nere på hörnet, jaja full gubbe som slagit sig riktigt ordentligt .. tänker på vår uteliggare här i kvarteret å vandrar hem. Hahaha. Kul att väl hemma kommer grannen under hem i poliseskort, rejält full å jag får trilla ner för att kolla att han kommer in i lägenheten .. d där me nyckel å nyckelhål e inte alltid lätt. Hahah. Jaja, han hade trillat å va lagom förbannad att polisen hade satt igång värsta drevet .. döör. Såg ut som bruten näsa, minst sagt, å pölen blod på gatan lär nog stanna en stund. Ojoj. Ska jag säga .. jag va där, som alltid. Galet.

2 kommentarer:

mamsen sa...

Oj Oj Oj. Vad Du är med om. Puss

mia sa...

Meeh .. vet du väl att jag alltid e. Fel plats vid fel tillfälle .. som vanligt. Hahaha.