lördag 28 mars 2009

Körd?!

Aaah, what a day .. börjar att jag blir dissad totalt av en karl jag fastnat för, å nu ska jag må dåligt?! Nää. Hans förlust bara .. haha.

Jaja, mitt spöke .. snackat om d innan jue. Iaf så att jag lyssnade på Maggio heela morgonen å när jag sedan kollar sis blogg så bloggar hon just en låttext från henne .. 'Aldrig Nöjd'. Kan d vara så att mitt spöke varit framme igen? För kan väl inte vara så att både hon å jag läst min Simons blogg om någe spelning av just Maggio .. nää?! Hahaha.
Helt fast på hennes slutreplik där: 'Jag har verkligen provat med allt, jag har träffat för fan hela världen !!' Bra jobbat där Ida .. å Veronica åxå såklart, *bling*

Fortsatte iaf dagen me en sån j-a energi .. friskispass järnet, dippade energin någe. Å sen göra stan me min nyfunna vän Linda .. å så köra vårstädning på d, typ klar nu. Hahaha.

Jaja, kan bli myys me en kväll på soffan nurå .. men inte bestämt om jag ska köra på film lr om jag ska pola lite me vännerna i 'Sex and the City' .. läängesen vi sågs, aaah!

Inga kommentarer: