lördag 28 mars 2009

Uppe me tuppen.

Jaa, lr joo. Uppe 8 på leedig lördag iaf .. å detta trots sena kvällen igår. Jaja, bian igår iaf. Såg 'Dumpa Honom' å näe .. -Se den inte! Komedi som inte fick en att skratta utan mest att må illa. Ska d vara såhär? Kommer jag nånsin att träffa en kille? .. nää. Kommer den killen nånsin att förstå att d e mig han vill ha? .. nää. Kommer den killen att vara mig trogen sen då? .. nää. Å sista repliken dårå .. -Ge inte upp hoppet. Hahaha. Hade jag inte gjort förrän jag såg denna tradiga film, nu e hoppet uppgivet. Slutt. Blää.

Jaja, roliga e att jag å min Emma sa innan filmen att vi aldrig sett en dålig film tsammans .. å nu har vi gjort d. Kanske inte dålig, men tragisk. Passade inte in i våra liv just nu iaf. Pojkvän å parmiddag t min Emmas födelsedag va ju dealen .. puh.

Inga kommentarer: