torsdag 19 mars 2009

Om jag hade tusen pix.

Just d, om jag hade 1000 spänn över .. vad skulle jag köpa då? Finns ju några pryttlar jag skulle vilja spendera stålars på just nu ..

  • Aerobicsdojjor modell bättre än mina.

  • Extern hårddisk t min lap .. att fylla me mina foton.

  • Ytterligare en extern hårddisk t min musik.

  • Nya lakan å kuddar t min nya lyxsäng a la 140.

  • Klocka .. haha, har ju ingen.

Jaja, denna månaden la jag min tusenlapp på nytt Friskiskort, å förra på ljuddämpare t bilen .. men lön igen nästa vecka, så då kanske?!

4 kommentarer:

iDA sa...

småpotatis, jag förde över pengarna till dig igår så unna dig ett par nya dojjor sis !!!

mia sa...

Mmm, ska ju ta mig förbi Nilsson å köpa nya dojjs där åxå .. men vaffö finns ni inte på Entré? Där finns ju ALLA! *bling*

iDA sa...

hade vi funnits på Entré hade jag funnits där med =) sugen på malmoe

mia sa...

Dåså, börja tjaaata .. finns lediga lokaler iaf. Kanske e ni på väg? Välkommen hit!