torsdag 11 februari 2010

Våren, inte än .. men snart.

Åååh. Ibland e livet härligt. Lr ganska ofta faktiskt. Mitt liv. Tuff jobbedag igår 7-21 kompenserades me liten sovmorgon idag, å när jag va på vägen t jobb idag vid halv 8-tiden upptäckte jag att d va ljust ute. Hahaha. Vet inte när d hände sist? Härligt å se parken i ljus. Å kom att tänka på våren. Att d alltid kommer vara ljust på väg t å från jobb, aaah. Sköna tanke.

Å så gled mina tankar iväg .. ljumma sommarkvällar, promme vid havet, mojitos i Folkets Park. Vandra genom ljusa natten, utomhusbia me picknick. Allt d där härliga har vi framför oss. Fatta. D kommer. Allt som ligger framför e härligt. HÄRLIGT!

Å fick en låt på hjärnan åxå, Alexander Schöld - Den första svalan. Text som ger hopp. Hopp om att vår å sommar kommer. Lyssna på Spotify här:
http://open.spotify.com/track/4vbbQ0165NXfqOhwhYbW9v

2 kommentarer:

mamsen sa...

Här på Öland är det riktigt snöoväder. Men inne i den lilla gäststugan är det mysigt när snön viner utanför. Okej, vad går emot vår och sommar. Det kommer, jag lovar. Puss

mia sa...

Åååh, låter mys värre. En kamin där åxå hade varit topp, men kan tända brasa inne i huset .. lr? Här skiner solen från en blå himmel å snön e mest bara i vägen, haha. Puss.