söndag 14 februari 2010

Kärlek t min Polo.

Naaw. Stackaoe. Polon kände sig trött. Joo. I fredags igen. Gnällde om kärlek. Mmm. Å snälla tjejer som stannade när jag återigen stod ute vid vägen me startkablar i ena handen, vinkades me den andra .. å så leendet på. Tack tjejer. Iaf så att jag fick lägga huvudet på sne å få bilmeken att fixa ett nytt batteri åt mig å min fina åxå. Joo, man kan lägga huvudet på sne per tfn åxå, loovar. Väl fixat la sedan bilmeken huvudet på sne: '-E d ok att vi tar 100.- för bytet?' Å vad skulle jag säga? Killarna stannar på övertid en fredagseftermiddag, för min skull. Å Polons. Joo. Sen kom trista. '-Vad kostar en sån?! Tusen Spänn?!' Joo, nästan. Suck. Men meken trösta mig me att d va bästa batteriet, å att t en stor bil kostar batteriet tretusen. Rart.

Å all kärlek t min fina bil. Lev me mig en stund t, snälla.

1 kommentar:

mamsen sa...

Det kunde det väl vara värt. Med en bil som startar i alla väder menar jag. Puss