söndag 7 februari 2010

Salem, rara.


Hahaha. Festodimelodalen igår dårå. Cirkusen e igång. Jupp. Jag å min Emma satt bänkade. Såklart. Men hur kände vi? Njae. Började väl sådär. Presenterade programledarna genom att säga att de dammsugit Sverige för att hitta dem, hahaha. Å sen när hittar man Dolph Lundgren i Sverige? Å så Måns Zetterlöw, palla. Inte min idol. Å Christine Meltzer e inte Emmas. Hahaha. Kunde d bli värre? Jaa. Alla tre programledarna hade något föör tajta kläder .. döör. Å så va väl inte skämten på topp heller? Lr? Jaja, e ju ändå deltagarna vi ska kolla in. Å deltagarna sen .. skumma kläder lite varstans. Å låtarna, njae. Bidde inte nöjda förrän Salem Al Fakir kom in å ägde. ÄGDE. Han e ju såå söt bara. Klart vår favorit! Å så vet jag att Ola hade ett fan åxå, en liten rar sådan .. haha. Så bra att båda gick vidare dårå.
Iaf så att jag hörde om låtarna idag å tycker nog att de växte lite. Å e d inte så med Melodifestivalen (haha, förlåt .. festodimelodalen) att den e t för att man ska tycka å tänka en massa saker .. å dissar man så tycker jag att man gör bäst i att slå av tv:n, så enkelt e d.

Jaja, 2 veckor t min favvo ska tävla iaf. Å e du nyfiken när din favvo kommer så finns deltagarna här.

Inga kommentarer: