söndag 21 februari 2010

Tredje gången gillt.

Hände så att jag trilla ur soffan igår. Jupp. Twice dessutom. Helt nyktert dessutom. Inte så att jag slog mig, men ändå. Min vän Sara som va här vid tillfället skratta så hon nästan trilla ur soffan hon me. Galet. Iaf så att jag va rädd att trilla igen. Trilla dit. Tredje gången gillt. Kan ju slå sig värre faktiskt. Klarade kvällen iaf. Härligt.
Dock kom min trea idag. Puh. Cykla omkull på en isfläck utanför Friskis nu på fm. Å ordentligt åxå. Skrapa knän å haka. Suck. Å handen gick rakt igenom en frusen vattenpöl. Blött genom isen, jupp. Blöt vante. Tradigt. Vet att rara Sara kommer skratta nu, men nån annan som följer min blogg kanske kan tycka lite synd om mig iaf. Någon?! Liite?! Snääälla.

3 kommentarer:

mamsen sa...

Jag tycker synd om Dig. Du är inte dålig som cyklar i vinterväder iallafall. Det skulle aldrig jag göra. Men,men. Det är ju jag det. Puss

sara sa...

Ja. Jag tycker med synd om dig. Jag skrattar faktiskt inte när folk håller på att slå halvt ihjäl sig.

Mias Mamma: I malmö cyklar alla. Oavsett väder :)

mia sa...

Hahaha. Inte så att jag höll på å döö, men nästan. *bling*
Å faktiskt så, nästan farligare att gå än att cykla i Malmö för tillfället. Snälla vår, kom!