onsdag 24 februari 2010

Inte bara min?!

Åååh. Fina. Hittade min stjärna för ett par veckor sedan. Magnus Weideskog, säger bara d. Kärlek. Å nu har typ hela världen hittat honom. Joo, igår. En av världens mest kända bloggare Perez Hilton hade hittat en cover me Magnus på Youtube, å när han sedan twittrat om denna fick han helt plötsligt över 8800 views där .. på ett dygn.

Å sen igår har han fått över 200 mail från YouTube med kommentarer och meddelanden.

Å sen igår har personer från över 40 olika nationer besökt hans hemsida.

Å sen igår har han intervjuats av Expressen, Aftonbladet och varit med i Metro.

Å sen igår så har radio visat varmt intresse.


Å jag som trodde att han va min, bara min?! Jaja. Lilsis kommenterar att hon åxå fastnat. Fina. Gillar hans skiva starkt, men måste åxå lägga upp en grym cover.

Inga kommentarer: