söndag 21 februari 2010

Min nya stjärna, Magnus Weideskog.

Åååh. En ny kärlek. En ny stjärna på min himmel. Lätt. Hittat Magnus Weideskog å nu har jag svårt att sluta lyssna. Å så bloggar killen. Aaah. Redan fast. Å snor ett härligt inlägg han gjort i Tiger Woodsskandalen, hahaha. Grym.

februari 20, 2010 - 18:01 — Magnus Weideskog
Tiger Woods!
Det är nog ingen som lyckats undgå Tiger Woodsskandalen. Igår höll han tal och när jag tänker efter så känner jag igen hela historien. Det har hänt så många gånger förut och kommer nog tyvärr hända igen. Alltid finns det två sidor av det och jag har gjort två videos för att illustrera det.





Hahaha. Såå grym. Å visst e han svår att släppa. Hjärta å smärta, jupp. Men jag e fast iaf. Hela hans album 'Unga Hjärtan' finns på Spotify å vill ni kolla hans blogg finns den här.

Inga kommentarer: