söndag 7 februari 2010

Biljetter, yeah!

Biljetter för mig betyder planer. Planer på att ha någe framåt. Att ha någe inbokat. Att ha någe att se fram emot. Pirr-i-magen-känsla.

Har sedan tidigare bloggat om mina Winnerbäckbiljetter, härlig känsla att bara plocka fram å kika på dem lite. Veta att d händer någe härligt t sommaren.
Å så har jag tågbiljetter t ön åxå, lr t Kalmar rättare sagt .. kommer inte längre än så, haha. Men vet att d blir en påsk på ön i år igen. Lovely.
Å närmare framåt så har jag biljetter t förhandsvisning på Farsan nu på onsdag, jag å rara Sara ska se den då. Bokat å klart.

Å idag köpte jag ännu fler biljetter. Ännu mer att se fram emot. Pirr. Pirr. Fick en inbjudan t en 30-årsferre i Småland i mars, tack Martin, å passade då på att köpa biljetter t Apladalens KKs isshow som helt perfa e samma helg. Å fick me mig min fina Malin me familj åxå, ska bli såå mys bara.
Å imån tänkte jag boka tågbiljetter t min Sthlmstripp nu i mars, just d. Ännu fler biljetter. Hahaha.

Å så nästa dårå, Brolle kör i Åminne sista helgen i maj .. men misstänker att min Malin där har stenkoll på när vi ska köpa biljetter.
Känner att våren börjar bli bokad, men inte jobbigt bokad. Bara bokad. Å inget som krockat än så länge. Tur.

Inga kommentarer: