söndag 14 februari 2010

Social acceptans.

Hahaha. Fick från Lindas vän Folke höra om en teori om socialt acceptabel ålder i ett förhållande. Å fanns visst nån idé om att du tar din egen ålder delat på två, å adderar sedan 7 år .. å då skulle alltså en socialt acceptabel ålder på en kille t mig vara 23 år, oj.

Å så började jag funta på en socialt acceptabel ålder åt andra hållet .. borde väl vara så att jag då hamnar på lägstaåldern därå?! Plockade iaf fram mina mattekunskaper å fixade ihop en ekvation där x är snubbens ålder: x/2 + 7 = 32 .. å helt plötsligt e en snubbe som fyllt 50(!!) socialt accepterad som en pojkvän t mig. Hahaha, döör.



Iaf så att jag genast förkastade den här teorin .. bara så. Basta.

1 kommentar:

mamsen sa...

Jag tycker i och för sig inte att något håll skulle vara bra. Men vad spelar ålder för roll i motsats med mycket annat. Puss