tisdag 17 november 2009

Vaccinerad me ett leende.

Kirrat. Jupp. Besökte min lyxvårdcentral i Västra Hamnen för mitt vaccin idag .. ingen kö, ingen stress å jag fick dessutom ett leende. Härligt. Å så fick jag mitt vaccin åxå. Ännu mer härligt. Äntligen kan man väl säga, väntat några månader jue .. haha.
Å nu har jag väntat heela kvällen på vaccinflunsan. Livrädd för den åxå. Måste vara pigg å kry för jobb imån, måste man väl alltid? Puh. Jaja, fick iaf tipset från min rara sköterska att ta värktabletter direkt efter vaccinet .. så hoppas på d. Inget ont än iaf. Så fåse, fåse ..

2 kommentarer:

sis sa...

Alla Lundpolare fick ont i armen i dagarna 3, så hoppas verkligen du slipper det! Puss

mia sa...

Åååh, fina du. Armen e öm, men d e ju bara värk som rara sköterskan sa. Klarat mig från orkeslösheten å febern iaf. Å du då? Ska inte du få ett stick i armen snart? Puss Puss.