söndag 15 november 2009

Bloggat dåligt.

Mmm, e så faktiskt. Slog mig idag. Bloggat dåligt i veckan. Söndag senast jue. Men ni har kommenterat dåligt åxå. Å inte bara i veckan va? Jaja. Skärpning. Skärpning t mig. Skärpning t er. Basta.
Funtar lite på vad jag missat att blogga då? Massa skräp säkert, men dock .. haha. Lite om vad som hänt i veckan iaf ..
  • Fick köra träningen i början av veckan, 3 pass bidde d .. må+ti+on. Å eftersom jag dessutom tränat lö+sö förra veckan så kändes d faktiskt. Hittat några nya favvopass iaf. Härligt.
  • Spontanfika me rara Sara i torsdags kväll, lika härligt som vanligt. Å som alltid, spontanfikan e ofta den bästa fikan.
  • Fick besök av älskade lilsis på jobb. Tradigt bara att vi inte hann ses mer än ett par minuter på butiken. Får väl bli att vi ses t jul iaf. Mysigt.
  • Jobbat me Jimmy Chookollektionen halva helgen, haha. Sen frdagskväll, å så härliga lördagen på d. Å fick möjlighet att jobbe både me min Emma å min Olof, digga.
  • Shoppat julklappar av bara den .. kommit halvvägs redan, trevligt trevligt.

Å mer då, njae. Fått i mig 3 liter must iaf, lr kanske inte .. alltid lika härliga Olof va ju här å hjälpte t, så kanske bara 2½ liter t mig? Å så lyckats me värsta slappedagen idag. Slappt på hög nivå. Å t å me så illa att jag trilla ner på Hemköp i okammat hår å sunkig outfit värre .. å såklart dyker jag på Snyggast-på-Hemköp-å-min favvo-i-kassan-Emil. Klart. Men, men. Har jag inte gjort bort mig innan så .. hahaha. Kvällen blir på soffan me rabarber- å blåbärspaj iaf, mumma.

Såå .. kommentera på nurå, å så lovar jag att meckla lite me bloggen i veckan. Jajjemän.

Inga kommentarer: