torsdag 19 november 2009

Åååh, fina.

Vissa dagar e d härligt. Å vissa inte. Varit riktigt tungt på jobb ett tag, lr mycke iaf. Puh. Å idag va en sån dag som allt kändes sådär. Lite halvtaskig feeling i kroppen, frös rejält å ville bara gå hem å lägga mig. Men så händer d, sådär bara. Vår underbara chef Alex ville uppmuntra oss lite å tacka oss för att vi kämpat på så den senaste tiden, så hon låter oss gå hem en timme tidigare. Som en skänk från ovan. Någon som tänker på mig däruppe, helt säkert.

Senare på kvällen fick jag åxå detta sms från min härliga kollega Linda:
'Hej mina vänner! Jag vill säga till er att jag är så glad över att få jobba tillsammans med er. Jag är tacksam för er lojalitet, för er kämparglöd och för att vi är det bästa teamet tillsammans. Tack för allt ert hårda slit dessa veckor. Kram linda.'

Såå nice. Jobbe i ett bra team, å stortrivs i gruppen. Å så fint att få
denna uppmuntran när d känns tungt. Fina, fina Alex å fina, fina Linda. Underbara.

1 kommentar:

mamsen sa...

Det där lät ju jättekul från båda två. Bra chef och bra jobbarkompis. Puss