lördag 7 november 2009

Julklappar.

Joo, e så. Jag har börjat funta på julklappar. Julklappar att ge bort. Å julklappar att önska. Vet inte vilka som e mest spännande .. hmm?! Svårt me d där att få. Lättare att ge. Å roligare. Någon som håller me. Överraskningar e jobbiga. Bara så. Kollat några pryttlar att önska iaf. Någon som vill ge mig 3 rullar tapet kanske?! Haha. Lr någe annat t mitt nya sovrum? Som Mattias Ståhlboms lampa E27 .. önskar 3 stycken, yepp. Såå snygga i mitt sovrum, säkert. Vita va? Joo.


Danska Muutos E27; design Mattias Ståhlbom.


.. finns i flera färger.

Å mer då? Joo. Önskar mig ett headset t min telefon. Spännande va?! Iaf inte vilket headset som helst, utan ett trådlöst. Mmm, ett Bluetoothheadset .. jupp. Ett Sony Ericsson MW600 bla, bla, bla. Vet dock inte om detta e släppt i butiken ännu, men måste ha ett sånt. MÅSTE.

Måste, måste, måste ha .. ett svart såklart, haha.

Inga kommentarer: