torsdag 19 november 2009

Lasse imån, yeah!

Iiih, äntligen. Galet. Imån gäller d. Puh. Lasse. Yeah. Läängtat vill jag lova. Å nu e spelningen här. Lr imån iaf. Jag å rara Sara tänkte oss en helkväll me middag å så konsert på d. Ska bli såå nice bara.
Å vad gäller låtvalen, så hittade Sara ett inlägg i Lasses gästbok me låtlistan från Göteborsspelningen. Ser bra ut, men hoppas ändå på att min låt 'Stackars' kommer me. Snäälla!

Låtlistan från Gtbg:
¤ Järnvägsspår
¤ Köpenhamn och överallt
¤ Dunkla rum
¤ Jag har väntat på ett regn
¤ Du som reser mig
¤ Om tiden vill ifatt
¤ Kedjebrev
¤ Lång dag
¤ Varning för ras
¤ Hugger i sten
¤ I stockholm
¤ Åt samma håll
¤ Fribiljett mot himlen
¤ Söndag 13.3.99
¤ Du får mig
¤ Jag får liksom ingen ordning
¤ Kom ihåg mig
¤ Solen i ögonen
¤ Om du lämnade mig nu
¤ Elden
¤ Ett sällsynt exemplar
¤ Elegi
¤ Söndermarken
(har du Spotify kan du höra listan här)


Hoppas, hoppas, hoppas på min låt 'Stackars' ..

Inga kommentarer: