onsdag 18 november 2009

Stormar i mitt liv.

Pust. Suck. Stön. Stormen e här. Blä. Orkanvarning över södra Skåne. Bron över sundet e stängd å d blåser så man vill sluta leva. Pissregn, mörker å vattenpölar som mindre sjöar. Palla. SMHI har utfärdat en så kallad klass 2-varning för Skåne. Det innebär att det är fara för allmänheten, mig dårå. Å så risk för stoora materiella skador åxå, kolla här vad som hänt under dagen .. puh. Tror jag stannar på soffan nurå. Vill ju gärna inte dö av ett avblåst tak, nu när jag äntligen blivit vaccinerad å hoppas slippa grissjukan.

Men kom iaf iväg t Friskis efter jobb å fick upp min rara Sara från soffan åxå på lediga dagen. Hon muttlade lite, men tackade mig efteråt. Endorfiner hjälper i mörkret å i blåsten, bara så. Å imån har Sara lovat att dra me mig ist .. hennes tur dårå. Haha.

1 kommentar:

mamsen sa...

Det där lät inte skoj direkt. Håll Dig innomhus. Puss