lördag 28 november 2009

Önskelista på g.

Mmm, dags för klappar igen dårå. Både att ge å att få. Å fick ett sms av min ömma moder i veckan där hon önskade en önskelista. Å så skriver hon 'skriv så många saker du kommer på' .. haha. Min mor känner mig. Jag önskar inte. Överraskningar gör mig rädd. Vill veta. Vill inte önska flera saker, icke. Då har jag ju inte koll vad jag får. Måste bli överraskad. Å måste bli lite besviken för vad jag inte får. Haha. Men iaf, hittat några saker jag önskar. Så kan nog få ihop en lista, mmm. Klurar på den. -Men mamma, den kommer. Lovar.



Några saker jag funnit ut att jag önskar iaf. Bara så.










3 st E27, Muuto.











4 st Taika mugg 0.4 l, iittala.











Tvättkorg, Reisenthal.








Headset MW6oo, Sony Ericsson.



Å så vet jag att jag önskar stålars t min kommande badrumsrenovering .. någon som vill punga upp för ny toastol lr sätta in pengar på ett kakelkonto?! Tomten?!

1 kommentar:

mamsen sa...

Där kom ju lite av varje. Jag kan nog hitta något. KJom med mer förslag om Du kan. Puss