torsdag 8 oktober 2009

En kommentar, trevligt.

Aaah. Någe kul hände idag. Någe jag måste få dela med mig av. Någe kul jag måste få dela med mig av. Fick en kommentar på ett riktigt gammalt inlägg. Å kommentaren va inte från min trogna mamma, å inte heller från lilsis. Hahaha. Iaf så att jag i mars skrev ett inlägg (se inlägget här) om filmen 'Män som hatar kvinnor' å hissade där bland flera Tehilla Blad som spelade Lisbeth som ung. Å som åxå gjort en grym skådespelarinsats i Svt:s tv-serie Kvalster. Å nu e d iaf så att hennes mamma, tillika hennes mamager, hade hittat inlägget å lagt in en kommentar ..

'Hej Mia,

Jag googlade på min dotter Tehilla och såg dina fina ord om henne, så jag är tvungen att kommentera och säga tack vad glad jag blir.
Just nu är vi i Ystad och spelar in "Svinalängorna". Titta in på min blogg om du vill veta mer om hur det går:
http://metrobloggen.se/mamager

Kram
Nina'


Klart jag bidde nyfiken å trillade in på hennes blogg direkt. Susanna Alakoskis 'Svinalängorna' e fantastiskt gripande som bok, å jag hoppas mycket på den filmen. Kul åxå att just Tahilla ska spela Leena som barn, å att hon har sina 2 småsyskon Junior å Alpha me i filmen. Å så blir detta Pernilla August regidebut åxå .. aaah. Spännande värre. Måste man vänta?! Jaja. Får ta å följa Ninas blogg å få lite koll därigenom tror jag .. du åxå?

1 kommentar:

mamsen sa...

Det var ju kul att få en sådan kommentar. Man vet aldrig vem som läser vad. Puss