söndag 11 oktober 2009

Min dag.

Joo, så e d. Dagen idag e min. Bara så. Å jag som egentligen inte gillar att ha min dag, gillar inte uppmärksamheten. Nää. Men ändå. När man har sin dag på en helg, så blir d att heela helgen blir min. Min helg alltså. Haha. Å d har jag känt av.

I fredags bidde d middag me vänner här hemma, såå mys bara. Mina finaste va här, å även om jag saknade någon av mina malmövänner så kändes kvällen total. Middag, vin, många skratt å mycket kärlek. Å presenter såklart .. -Tack alla fina!
Va ju så att jag önskat mig en karl i present, å fick faktiskt ett par stycken .. *bling* Andreas2 å Michan hade fixat mig en 'riktig going, Graham'. Enligt kortet är han 'ungdomlig, full av karaktär och bör avnjutas nu när han är i sina bästa år. Vissa han dock tycka att han är aningen rökig.' Haha. Fyndigt. Blir dejt me Graham nån kväll alltså.
Å så ville inte Sara å Emma vara sämre, så fina Sara ragga upp en kille på nätet t mig direkt. Så nöjd me sin taktik där åxå, hahaha. Bäst. Å rara Emma fixa en blinddejt ur sin tfn-lista, bra den åxå. Fiina vänner jag har. Aaah.

Å så igår, fotboll jue .. så bidde Möllan me Sara å hennes pojkvän Dani å så hans vän Ajje, riktigt trevligt faktiskt. Å mig spelar d lagom kvitta att Sverige förlorade matchen, men men .. hade ju varit kul om VM-drömmen levt kvar.

Å nurå, födelsedagshälsningarna börjar trilla in .. rara lilsis va först ut, om jag inte räknar min vän Skytt som smsa redan igår eftersom han va rädd att glömma. Å så har sis me familj vaknat t, å momo åxå. Jaja, blir säkert fler. Min dag jue. *bling*

Inga kommentarer: