måndag 19 oktober 2009

Helgen i bilder.

Aaah, vart ska man börja .. puh. Låånghelg i Småland, låång å härlig. Underbar. Å återigen underbar. Kör den i bilder. Jupp. Min helg alltså. Så bara.

Lilla Alva bjöd på 11-fika i fredags ..

.. äppelkaka å vaniljglass, mumma.

Mera fika, nu 3-kaffet ..

.. Fillekillens favvo, fiika.

Julmässa i Åminne på eftermiddagen ..

Å så pizza på Chaplin såklart ..

.. Santa Luciapizzan, min favvo.

Vännerna samlade för 30-årsferre på lördagen, efter att vi fingått på stan.
.
Ja må du leva uti hundrade år ..
.
Presentöppning, jaa .. en bastutermometer.
.
Mmm, gott ..

Fick Stumpen som bordskavaljer ..

.. å inte jag som drack ur vasen, nää.

Jossan å Sophie, fiina ..

.. å min Malin, härligt.

Å mitt kalas åxå, på söndagen sen ..

.. å mera fika såklart, hahaha.
Å mer då, joo hunnit me mer. Fick in en fotvård, fikat mer å lunchat på stan, å shoppat. Å hälsat på min Malin åxå, å momo. Å hunnit förbi Erikshjälpen där min Emma fyndade en LP-skiva me Tommy Nilsson. Å så har jag ätit mammas biffar, å pappas kyckling. Å myyst såå möe me Fillekillen å Gurkan. Allt va jag orkade. Någe mer? Ja, säkert. Haha. Galet. Men kom ner t Malmö sen iaf, i söndags kväll. Me hjälp av kaffe å P4 Dans .. trötte som den, men dock.
Helgen va underbar som sagt, å enda som saknades va lilsis .. hoppas att vi kan synka bättre t nästa gång, måste vi. Bara så.

Inga kommentarer: