fredag 30 oktober 2009

Tips å idéer, hjälp!!

Upptäckte i veckan att jag saknade ljudet av en surrande byggfläkt. Ljudet som sällat mig de senaste veckorna. Mmm. Suck. Så att sakna kanske inte e rätt ord, men tyst va d här iaf. Å när jag kika in i mitt plastinklädda sovrum såg jag att fläkten va borta. Någon har hämtat den, å nu gissar jag att d börjar bli dags att återställa. Detta gav mig dock ett uns av panik. Måste ju bestämma hur jag ska göra? Hur vill jag ha mitt nya sovrum? Ekgolv e tanken, men väggarna då? Vita, jupp. Men funtar på någe fondvägg. Men vilken? Kikat på tapeter så att ögonen går i kors, å vet lite vad jag vill ha .. men ändå inte. Kollat lite såhär iaf. Vad tycks? Andra idéer? Snälla, hjääälp!





2 kommentarer:

sis sa...

jag tycker mittentapeten va snyggast!! Men du, ska du inte göra en fototaået istället? Såå himla schnyggggttt ;-)

mamsen sa...

Jag tycker också mitten var snyggast. Men ska Du verkligen sätta en tapet, att Du inte målar en ruta som vi gjort på Öland istället. Matcha med mönster på kuddar och gardiner, eller lakan också för den delen. Puss