tisdag 29 september 2009

Soffan e mitt nya hem.

Som sagt, Vattenläcka i min lägenhet jue. Å trodde d skulle kunna lösa sig t någe bra. Iaf att d skulle kunna lösa sig smidigt. Haha. Trodde jag. Jaja. Tji fick jag. Snacka me nån snubbe på mitt försäkringsbolag igår, tradig snubbe. Inte speciellt intresserad att lösa detta t d bästa. Mer intresserad att sälja banktjänster t mig. Bara why? Fick iaf veta att ett golv som e 5 år gammalt inte e så mycke av värde, å väggarna ska vi inte bara prata om .. puh. Fick känslan att han tyckte att jag skulle kladda på lite färg sj. Men icke. Tänker ta strid. Lr tänkte iaf att min ömma moder som e bäst i heela världen skulle hjälpa mig att bråkas me dem. Hon e fenomenal på sådant, aaah. Nytt golv måste d bli, å så ommålat på väggarna. Japp.

Men när?! Fick veta att de som tidigast kan sätta igång nästa vecka, men sen e ju frågan om hur länge d kommer att ta? Beror på avfuktningen. Puh. En veckas avfuktning minst. Byggfläkt i lyan. Åååh. Vaffö har jag inte några dörrar? Puh. Jaja. Soffan närmaste månaden som d ser ut iaf. Lr så flyttar jag ut sängen i vardagsrummet. Joo. Får bli så. Någon stark? *bling*

Jaja, livet kunde varit värre. Gäller att tänka så. Bara så.

Inga kommentarer: