fredag 11 september 2009

Olof e grymmast.

Bidde dejt me min sköna å galna vän Olof igår, såå j-a grym. Dubbelgarv varje gång .. hahaha. Iaf, gav oss på en fika på mitt stammisställe Pronto på Lilla Torg å efter d bidde d bia. Å Olof som tycker att bian i Kristianstad har vad han behöver, bidde helt galen när han såg hur stoora cola de hade på Filmstaden, hahaha. Han bara va tvungen att ha en sådan, som då va den största han hade sett .. hihi. Å trots att filmen varade i över 2 timmar fick han inte i sig den, å jag lovar att han kämpade. Kära Olof. Hahaha.

Å så filmen dårå, såg 'Julie & Julia' å måste erkänna att den va rar. Kär å rar. Å som alltid när folk e sådär söta å gulliga mot varandra i ett par så saknar jag en partner. Jupp. Vill åxå ha en sambo som Julias .. lr för den delen Julies, lätt. Gullig film helt enkelt. Å Meryl Streep va skön, även om Olof trodde att hon va full filmen igenom .. döör.


Grymma Olof, å hans stoora cola .. hahaha.

2 kommentarer:

Sara sa...

ååååh. lilla söta rara underbara Olof.

mia sa...

Visst e han. Han e typ allt. Å han e vår .. din å min å Bintis, bara så. Hahaha.