torsdag 24 september 2009

Jag har plötsligt ett liv.

Måste väl åxå redogöra någe för veckan. Hmm. Bitt en del träning, jympa på Friskis lö-sö-må-ti. Jepp. Å så bitt lite annat åxå. Bia me min vän Sara i tisdags kväll. Lagom trötta efter träning körde vi på sena filmen, å d va en låång film. Bra och låång. Haha. Va iaf så att vi såg 'Flickan som lekte med elden', Milleniumtriologins 2a del. Sagt d innan, å säger d igen .. -Lisbeth Salander ÄGER! Hon e grym. Har man läst boken finns d inte att man missar filmen, icke.

Å så Stand-up igår dårå, jag å rara Sara igen. Oslipat körde på Tangopalatset, å vi va där enbart för Magnus Betnérs framträdande. Några halvbra nykomlingar, en urkass norrman. Robin Paulsson körde några sköna inför hans nya program på Svt, men inte riktigt förberedd va?! Å så en riktigt skön amerikan, en riktig amerikan alltså .. en sån som åker hem igen, haha. Allt detta bara för att få se Betnér. Å va han värd d? JAA. Grym. Som vanligt. -Heja Magnus!

Måste erkänna att mitt nya schema passar mig. Finns såå mycke tid. Tid att träna. Tid att träffa vänner å hitta på saker, bia å aw å så. Tid att slappa. Å ändå ledig så gott som varje helg. Kul åxå att jag nu för första gången i livet jobbe heltid, å känns som att jag mest bara e ledig. Haha. Älskar mitt liv. Aaah.

Inga kommentarer: