söndag 13 september 2009

Min tusenlapp.

Mmm, just d. Min tusenlapp. E ju så att jag brukar känna att jag kan unna mig någe extra för en tusenlapp varje månad .. bara så. Enkelt. Lyxiga tusenlappen liksom. Trevliga tusenlappen.

Jaja, bidde iaf så att denna månaden la jag tusenlappen på skönhet .. hahaha. Någe som jag verkligen aldrig gör. Typ aldrig iaf. Bidde först lyxig hårinpackning hos frisören eftersom denna va såå mycke bättre än den jag brukar använda .. jaja, sääkert. Å så igår gjorde jag en tripp t Entré å fick me mig ett manikyrset hem som inte alls va planerat. Filar i olika nivåer för att ge naglarna en glans som inte finns, nagelbandsolja å så någe handcreme som doftade såå underbart .. någe-från-Döda Havet-tjafs, men jag blev såld. Hahaha.

1 kommentar:

Sara sa...

mmm, sitter och sniffar på min kräm nu. ska nog ge mej på oljan med, mmmm.