lördag 19 september 2009

Juice.

Tror att jag ska klara mig nu, japp. Klara mig från allt. Å me allt menar jag från grissjukan. Å från höstens förkylningar åxå. Kör på mina fiberfrullar me gröt å blåbär å pumpafrön å allt d där jue. Å linfröolja. Å Proviva me aktiv bakteriekultur. Å träning. Å handsprit. Å allt som tänkas kan. Måste klara mig. Bara så.



Å nu tror jag ännu mer att jag ska klara mig. Hittade nämligen en ny juice igår. En Bravojuice. Bravo! En Bravo Friscus som hjälper ditt naturliga försvar. Dubblet upp me bakteriekultur där. Å läser så fint på förpackningen: 'Medan folk omkring dig går med snuva, feber och hosta håller du tummarna och hoppas slippa undan. Vore det inte skönt att kunna hjälpa kroppens försvar istället? Ett sunt liv med vila, motion och rätt kost har betydelse för vilken motståndskraft man har. Därtill har ny svensk forskning visat att en kombination av bakteriekulturer stödjer kroppens naturliga försvar. BRAVO Friscus innehåller just denna bakterieblandning. Lätt att dela med hela familjen, eftersom den nu finns i Sveriges omtycktaste juicesortiment!' Visst blir man såld? Joo, jag blir iaf. Basta.

1 kommentar:

mamsen sa...

Den skall jag köpa direkt. Puss