måndag 16 februari 2009

Sportlov.

Sportlov i Skåne nurå å jag började me leedig dag, nice. Promme vid haavet, såå läängesen, å så springa ärenden på stan å trääna.
Å sen blir d bara jobb ti-on-to .. aaah.
Weekend i Småland på g, jag å Andreas1 drar direkt efter jobb på torsdag å så blir d låånghelg i skogen. Hem t mor å far, å t sis 30-årsdag. Härligt att inte vara totalt uppbokad när d blir helg däruppe. Å bästa brukar vara att man kan få välja mat åxå, mammas mat .. mumma. Funtar på att önska fisk t fredag, tror hon kan få ihop någe som vi åt som riktigt små. Fisk me kaviar å grädde, kan d varit någe sånt? Hmm, får kolla me henne iaf. Å hungrig på pressad potatis .. aaah.

Såå, snart e d heelg .. härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror Du menar fisk med ketchup och grädde. Jag har inte gjort det på säkert 20 år tror jag. Så jag vet inte exakt hur det blir. Välkommen hem iallafall. Puss

mia sa...

Hahaha, tror inte 20 år räcker .. men minns att jag stod å kika in i ugnen på 43an iaf. Mitt minne vettu .. kan d varit chili å grädde kanske? Osäker på ketchup?! Hmm, kan vi inte testa iaf. *bling* Krama.