måndag 2 februari 2009

Lycka.

Landar på Ica Kvantum i Småland igår för att lilsis påstår att just Ica Kvantum har d bästa lösgodiset, mmm i hembyn dårå. Sj vet jag faktiskt inte, tveksam t Karamellkungen numera. Satsar på Hemmakväll, men d fanns ju inte på listan ..
Jaja, vandrade genom butiken å där i kyldisken stod den .. mmm, å den log mot mig å skrek: -Ta mig, jag är din! Varm i hjärtat, lycka på riktigt.
Säger bara: -KEFIR ÄGER!
Mitt första Kefirminne är från ön där vi åt just Kefir t frulle sittandes i förtältet kusinerna å vi. Fick socker på Kefiren åxå, å när man tuggade sockerkornen krasade t härligt i tänderna .. minnen, härliga minnen. (.. å gissar att mor skrattar nurå, mias hästminne. Hahaha.)

Iaf bidde d så att Kefiren fick följa me t Skåne å ikväll har vi haft en mysig stund tsammans, mmm. Däffö hissar jag Arla som säljer denna underbara Kefir å dissar Skånemejerier som inte har denna i sitt sortiment .. illa.

Inga kommentarer: