lördag 14 februari 2009

Kärlek.

Mmm, Alla fucking Lyckliga Människors Dag idag dårå .. haha. Näe, inte så va?! Alla Hjärtans Dag bara. Å på en lördag .. puh. Jaja, jag e lycklig me mig sj iaf. Diggar livet å ikväll blir d dejt me min fina vän Emma. Jag va hennes dejt på nyår, å ikväll e hon min dejt .. bara så. Å så ska vi göra Malmö å ragga karlar, haha. Sänkt våra krav å tror att d e nu vi ska lyckas .. döör.

Emmas krav:

  1. Han ska INTE vara från Eslöv.
  2. Han ska kunna/vilja lära sig åka skidor.

Å mina krav dårå:

  1. Han ska INTE vara från Eslöv.
  2. Han ska inte vara skallig.

Jaja, inte högre krav än så .. så dåså. Å om d ändå inte funkar så har vi alltid varandra .. å jag har alltid mig sj. I love me.

Å så till alla er därute dårå .. -KÄRLEK!


2 kommentarer:

iDA sa...

Bra där!
Coolt blingbling vart kommer det ifrån?? Puuuss

mia sa...

Mmm, diggar berlocken starkt men osäker om den finns att hitta. En Steven Shein iaf, å märket har funnits på bl a Weekday å NK.