söndag 8 februari 2009

Dagens hjälte.

Mmm, idag e d jag som e Dagens Hjälte .. wiih, jag Dagens Hjälte. Haha.
Iaf så att kund kommer in i panik å typ hyperventilerar på jobb idag .. lovar, hyper. Hon får ur sig att hon glömt sin väska på bussen å i väskan finns tfn, plånbok, företagskreditkort mm mm. Snälla jag finner mig fort, ringer Skånetrafiken som idag va på trevliga humöret å får på så sätt kontakt me någe chaufför som kan fixa fram väskan t Nova .. inte illa, söndag å allt.
Stressade kunden kommer senare in me pengar t en trisslott å ber mig köpa den sj som tack för hjälpen, haha. Joo, jag tog emot pengarna å när jag vunnit mina millar ska jag slippa jobba söndagar som denna .. aaah, nice d ska blii.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dagen hjälte. Kul. Hoppas att Du vinner så Du slipper mer söndagar. Jag tror nog att Du fortsätter iallafall. Puss